Bretman Rock

@bretmanrock

I be gay lol I'm also 19 or something 🌺✨ I love myself too much to care honestly 🔥Business: BretmanPromo@gmail.com
Posted
Sometimes I just wanna be in my crop top and short shorts eating my chicken Unbothered ❤️🌈 follow @cleoamoreamiotonu… read more
Sometimes I just wanna be in my crop top and short shorts eating my chicken Unbothered ❤️🌈 follow @cleoamoreamiotonu 🙈 | © instagram.com/bretmanrock
Posted a few moments ago
ad
Posted
Hoenestly if you don't know what to be you're really just not a hoe.. like it's Hoelloween for a reason… read more
Hoenestly if you don't know what to be you're really just not a hoe.. like it's Hoelloween for a reason ğŸ™„ğŸŽƒ Look inspired by @allaboutvalentina | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I found this old picture of my Grandma when she was my age ... she's so cute 🙈 people say I look like… read more
I found this old picture of my Grandma when she was my age ... she's so cute 🙈 people say I look like her | © instagram.com/bretmanrock
Posted
When you have a Halloween party at 8 but you have to walk your dog first ❤️😫 @bretspetz
When you have a Halloween party at 8 but you have to walk your dog first ❤️😫 @bretspetz | © instagram.com/bretmanrock
Posted a few moments ago
ad
Posted
"There comes a day when you're going to look around and realize happiness is where you are" - Moana🌺🌊… read more
Oahu
"There comes a day when you're going to look around and realize happiness is where you are" - Moana🌺🌊 Btw Cleo is Filipino and Samoan for those of you who were wondering.☀️🌈 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Mood: next time you comment about my life imma fucking rip your face off bish 👶🏻
Mood: next time you comment about my life imma fucking rip your face off bish 👶🏻 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Sometime I'm just like wow this is my nose for the rest of my life, this is the nose that god blessed… read more
Sometime I'm just like wow this is my nose for the rest of my life, this is the nose that god blessed me with, like is this all that my nose has to offer ? And I'm gonna need @apple to run me my money for using my nose as the model for 👃🏼. She's very easy to contour I'll give her that but ğŸ˜žsometimes I feel like i can only breathe thru one nostril. Tell me about your nose in the comments 💁🏽 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Y'all cat shit got me fucked up... this is why I don't do pussy
Y'all cat shit got me fucked up... this is why I don't do pussy | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Mind if I wild out real quick.. 🙈🙈 I was 120lb 2 months ago and a Bitch is now 142lb you can't really… read more
Mind if I wild out real quick.. 🙈🙈 I was 120lb 2 months ago and a Bitch is now 142lb you can't really see here because the rest of the weight is my ass 🙈😊😏 Also don't ask me why my face is lighter than my neck that's what 3 years of wearing foundation does to you | © instagram.com/bretmanrock
Posted
This is IT's little sister.. her name is THAT
This is IT's little sister.. her name is THAT | © instagram.com/bretmanrock
Posted
New Video !! Spicy Noodle Challenge with my sister or whatevah @maelovecleo ❣️✨ Watch on my channel ▶️… read more
New Video !! Spicy Noodle Challenge with my sister or whatevah @maelovecleo ❣️✨ Watch on my channel ▶️ or swipe up the link in my story | © instagram.com/bretmanrock
Posted a few moments ago
ad
Posted
BretmanRock and Cleo Show : Cleos First Steps part 2👼🏻✨🌈 She walking baddie now.:. Yall better watch… read more
BretmanRock and Cleo Show : Cleos First Steps part 2👼🏻✨🌈 She walking baddie now.:. Yall better watch out it's also her birth month ! Her birthday is Halloween so best believe we will be serving looks | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Bretman Cleo Show: Cleos First Steps!!!👼🏻🌈✨ This is a two part special bc her first steps are special🤷🏽‍♀️… read more
Bretman Cleo Show: Cleos First Steps!!!👼🏻🌈✨ This is a two part special bc her first steps are special🤷🏽‍♀️ btw don't worry I didnt actually shave her legs nor did I use an actual shaving cream.. y'all can shut the fuck up or get blocked | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Well bitch don't just stand there ... 🤷🏾‍♂️
Well bitch don't just stand there ... 🤷🏾‍♂️ | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Me arguing with the sunz and cloudz.. ☀️🌤🌧💨 tag a friend who's in the cloud watching club
Me arguing with the sunz and cloudz.. ☀️🌤🌧💨 tag a friend who's in the cloud watching club | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Do you ever stop and smell the flowers 🌺and just realize wow.., I'm THAT BITCH 💕💕
Do you ever stop and smell the flowers 🌺and just realize wow.., I'm THAT BITCH 💕💕 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I would say I look cute... but I'm already cute and therefore you can't be cute twice.. you can only… read more
I would say I look cute... but I'm already cute and therefore you can't be cute twice.. you can only be CUTER.. ✨ | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Lmfao so I was trying to be sexy yesterday using the Hands Free feature on IG story and this happened😭😂😂🙈… read more
Lmfao so I was trying to be sexy yesterday using the Hands Free feature on IG story and this happened😭😂😂🙈 wig is from @nikita_dragun 💁🏽 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
My Fenty Beauty Review is up now on YouTube go checks it out !! Links in my bio 🙈💁🏽 btw how's my singing… read more
My Fenty Beauty Review is up now on YouTube go checks it out !! Links in my bio 🙈💁🏽 btw how's my singing ? | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Me when I'm doing something and someone needs help... it's @fentybeauty Trophy Wife and Hustla baby btw
Me when I'm doing something and someone needs help... it's @fentybeauty Trophy Wife and Hustla baby btw | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Let me tell you something about my lips..
Let me tell you something about my lips.. | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Ugh what did I forget ✈️ off to Phoenix ✨ and I'm so excited 💁🏽 if y'all wanna see me clique da linq… read more
Ugh what did I forget ✈️ off to Phoenix ✨ and I'm so excited 💁🏽 if y'all wanna see me clique da linq in my byeo... btw I have a bathing suite under this | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I always wonder what people think of me.. but at the same time I really don't 😂😊 give a fuck 😂 tour tickets… read more
I always wonder what people think of me.. but at the same time I really don't 😂😊 give a fuck 😂 tour tickets in my BIO aswell lol | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Me just doing regular things, because I'm just an ordinary gorl 🙈 Sometimes I'm lazy 🙇🏽‍♀️ I get bored… read more
Me just doing regular things, because I'm just an ordinary gorl 🙈 Sometimes I'm lazy 🙇🏽‍♀️ I get bored 💆🏽 I get scared 👻I feel ignored 🕴🏼I feel happy 😀 I get sillly 🤡I choke on my own words 😷🤢 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I'm just your average gal getting ready for an average day.. 🌺✨ tag an average gal
I'm just your average gal getting ready for an average day.. 🌺✨ tag an average gal | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Lmfao do you ever find videos on your phone you don't remember and can't explain..😂 when the fuck did… read more
Lmfao do you ever find videos on your phone you don't remember and can't explain..😂 when the fuck did I go out looking like this | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Hosting now for @mtv IG Stories now for the #VMA's!✨go watch 😝 Styled by: @crazycostumelady
Hosting now for @mtv IG Stories now for the #VMA's!✨go watch 😝 Styled by: @crazycostumelady | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Getting ready now 💅🏽 see you over on @MTV IG Live around 2:30P ✌🏽 #VMAs
Getting ready now 💅🏽 see you over on @MTV IG Live around 2:30P ✌🏽 #VMAs | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Straight people and they straight activities... 🌺If you haven't yet Click the Link in my Bio for my tour… read more
Straight people and they straight activities... 🌺If you haven't yet Click the Link in my Bio for my tour !! 🙈💕Headed to LA today | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Don't say I didn't warn you 😈VIP gets you a lit ass meet and greet, where we chill and pose like youre… read more
Don't say I didn't warn you 😈VIP gets you a lit ass meet and greet, where we chill and pose like youre 👶 daddy taking the pic 😏 Tag someone fake who hasn't bought tickets 👇🏽 TOUR DATES9/2 San Francisco, CA9/3 Los Angeles, CA9/9 Phoenix, AZ9/10 Denver, CO9/23 Brooklyn, NY9/24 Boston, MA9/30 Freehold, NJ10/1 Philadelphia, PA10/7 Indianapolis, IN10/8 Minneapolis, MN10/14 Chicago, IL10/15 Detroit, MI10/21 Pittsburgh, PA10/22 Baltimore, MD11/4 Dallas, TX11/5 Houston, TX11/11 Atlanta, GA11/12 Charlotte, NC11/18 Portland, OR11/19 Seattle, WA#BretmanRockTour | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Bretman Rock and Cleo show 🤴🏽👶🏻🌺 Cleo first time meeting my kittens 🐱 Don't forget to follow @bretspetz… read more
Bretman Rock and Cleo show 🤴🏽👶🏻🌺 Cleo first time meeting my kittens 🐱 Don't forget to follow @bretspetz ✨. Tour tickets in my Bio | © instagram.com/bretmanrock
Posted
A Short and Touching Clip 😊✨ This is a real convo I had lol I'm the one in the gray wig but my mood is… read more
A Short and Touching Clip 😊✨ This is a real convo I had lol I'm the one in the gray wig but my mood is the blue wig✨ | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I just wanted to swim by and remind y'all to buy tour tickets link in my Bio ✨😳 btw yes bitch I don't… read more
I just wanted to swim by and remind y'all to buy tour tickets link in my Bio ✨😳 btw yes bitch I don't know how to swim I was literally drowning | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Bitch I'm in my backyard getting some sun.. I know it's vitamin D I'm not a dumb ass, like - I'm enjoying… read more
Bitch I'm in my backyard getting some sun.. I know it's vitamin D I'm not a dumb ass, like - I'm enjoying some Vitamin Sea. Now carry on.....Enjoying the island before I leave😁🌸 Come to my tour and let's have a luau ❤️Links are in my bio.. | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Bitch let me tell you about the bullshit I've put my self thruu the past 2 business hours Bitch 😳🙄 I… read more
Bitch let me tell you about the bullshit I've put my self thruu the past 2 business hours Bitch 😳🙄 I don't even care if this isn't a funny video my life is just a hot mess right now | © instagram.com/bretmanrock
Posted
VIP TICKETS ARE ALMOST GONE FOR LA AND SF! 😊😁 Don't say I didn't remind y'all asses about my tour. WE… read more
VIP TICKETS ARE
ALMOST GONE FOR LA
AND SF! 😊😁 Don't say I didn't
remind y'all asses about my
tour. WE ABOUT TO HAVE
A LUAU. 🌸Tag a friend you
want to have a good time
with!
Link in the bio! | © instagram.com/bretmanrock
Posted
New Video ! 🌺 up on YouTube 📺 Bretman Rock ✨ follow my Pets account ! @bretspetz It's an opinion free… read more
New Video ! 🌺 up on YouTube 📺 Bretman Rock ✨ follow my Pets account ! @bretspetz It's an opinion free zone so Basically I don't want your opinions regarding my animals or you will be blocked, I'm not doing this today internet | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Shookira Gave some Birth !! To 3 kitties ! 🐱🐱🐱Full Video is on my YouTube channel 📺 Bretman Rock ⬅️ links… read more
Shookira Gave some Birth !! To 3 kitties ! 🐱🐱🐱Full Video is on my YouTube channel 📺 Bretman Rock ⬅️ links in my story as well... I swear though if I get another comment to get my cat spayed and calling me out for being a bad owner I will literally NEVER post my animals again, why the fuck can't y'all just enjoy and mind your own business without putting your opinions on everything because like damn... shut the fuck up | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Just me doing a business meeting with my mains! ✨ who hasn't been fake and already got tickets? 🙋🏾🙋🏽‍♂️Link… read more
Just me doing a business meeting with my mains! ✨ who hasn't been fake and already got tickets? 🙋🏾🙋🏽‍♂️Link to tickets is in my bio, if you want to be a real one | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Have you watched my PO box unboxing from my gifts from the world?ğŸŒŽğŸŒ¸ It's up now on YouTube ➡️ BretmanRock… read more
Have you watched my PO box unboxing from my gifts from the world?ğŸŒŽğŸŒ¸ It's up now on YouTube ➡️ BretmanRock ⬅️ tour links in my bio | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I hate when bitches try to be sad with you and they can't even relate.. btw tour tickets in my bio💕 Tag… read more
I hate when bitches try to be sad with you and they can't even relate.. btw tour tickets in my bio💕 Tag a Kristine if you're feeling savagey today | © instagram.com/bretmanrock
Posted
This is Cleo asking you to click the link in my bio and buy tour tickets💁🏽‍♂️... How could you say no… read more
This is Cleo asking you to click the link in my bio and buy tour tickets💁🏽‍♂️... How could you say no to this face ? 🤷🏽‍♀️ or you could watch my new YouTube video 🌈 BretmanRock on YouTube 😘💕 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Tour Sales up now!! I can't wait to see you !! 😊More information on my YouTube channel ☺️🤷🏽‍♀️ See ya… read more
Tour Sales up now!! I can't wait to see you !! 😊More information on my YouTube channel ☺️🤷🏽‍♀️ See ya there #bretmanrocktour | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Tour Sales are tomorrow !! Make sure you are subscribe to my YouTube Channel so you don't miss it 😘💕… read more
Tour Sales are tomorrow !! Make sure you are subscribe to my YouTube Channel so you don't miss it 😘💕 Throwback to the video that blew me the fuck off My contour video, and special throw back to my very first video ever.. haha 😂 the fetus me is so cringeworthy | © instagram.com/bretmanrock
Posted
2 more days till my tour dates / sales are announced ! 😊 💁🏼 But ew can we talk about this video I can't… read more
2 more days till my tour dates / sales are announced ! 😊 💁🏼 But ew can we talk about this video I can't believe what my 15 y/o virgin mouth use to say. lol I was so ignorant but let's all just laugh at it now 💕✨#liveandlearn | © instagram.com/bretmanrock
Posted
3 more days you guys!! 😘☺️ I can't wait to see all of you ! 💕☺️ This video is almost 2 years ago and… read more
3 more days you guys!! 😘☺️ I can't wait to see all of you ! 💕☺️ This video is almost 2 years ago and it's still my mood ! | © instagram.com/bretmanrock
Posted
💕 if being cute is a sickness please pray for my recovery 🤴🏽 #joke #lang #etonaman
💕 if being cute is a sickness please pray for my recovery 🤴🏽 #joke #lang #etonaman | © instagram.com/bretmanrock
Posted
4 more dates til my BretmanRock Tour dates / sales is up! ❤️😍 who remembers my mom videos? 🙋🏽 gotta love… read more
4 more dates til my BretmanRock Tour dates / sales is up! ❤️😍 who remembers my mom videos? 🙋🏽 gotta love Ilokano moms right ? | © instagram.com/bretmanrock
Posted
BretmanRock the Dog whisperer ! 🐶 this is me crate training my dog Ele ! 🐺 and I'm singing her favorite… read more
BretmanRock the Dog whisperer ! 🐶 this is me crate training my dog Ele ! 🐺 and I'm singing her favorite song Who's a Bad Bitch (yes, pun intended) ... tag someone with a bitch | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Today we start the countdown to my Tour Dates Announcement / Sale 💕with the video that blew me off (no… read more
Today we start the countdown to my Tour Dates Announcement / Sale 💕with the video that blew me off (no pun intended) 🦄🙈TAG your friends or let me know what your favorite video is! | © instagram.com/bretmanrock
Posted
A simple but extra eye makeup tutorial🌴 (each eye literally only took 5 minutes ) 🍍 Using two of my new… read more
A simple but extra eye makeup tutorial🌴 (each eye literally only took 5 minutes ) 🍍 Using two of my new favorite @juviasplace Palettes ğŸŽ¨ so pigmented, affordable and overall bomb af ✨ Use the code: shipfree for free shipping within the 🇺🇸🌸 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Island baddies do it best 🌴🔥 Glasses from @stylesector in Finley 🍍 Code: BRETMAN at check out 💕🌸
Island baddies do it best 🌴🔥 Glasses from @stylesector in Finley 🍍 Code: BRETMAN at check out 💕🌸 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
When you're the gay sibling.. (for those of you asking where Ahhuaahsha Keys is at she is staying at… read more
When you're the gay sibling.. (for those of you asking where Ahhuaahsha Keys is at she is staying at with my mom at my old house ) ❣️ | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Serious Topic #5 : Relationships 🤗🔥Btw tour dates and locations will be released soon
Serious Topic #5 : Relationships 🤗🔥Btw tour dates and locations will be released soon | © instagram.com/bretmanrock
Posted
The most serious Topic ever : " finding the perfect Aladdin"🤗🔥Btw tour dates and locations will be released… read more
The most serious Topic ever : " finding the perfect Aladdin"🤗🔥Btw tour dates and locations will be released soon | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Serious Topic #3 : Growing up (as you can see I'm still in the process understanding these words)🤗🔥Btw… read more
Serious Topic #3 : Growing up (as you can see I'm still in the process understanding these words)🤗🔥Btw tour dates and locations will be released soon | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Serious Topic #2: Homophobia🤗🔥Btw tour dates and locations will be released soon
Serious Topic #2: Homophobia🤗🔥Btw tour dates and locations will be released soon | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Serious Topic 1: Politics / Donald Trump *i literally just realized Ivanka is his Daughter and not wife… read more
Serious Topic 1: Politics / Donald Trump *i literally just realized Ivanka is his Daughter and not wife lmfao🤗🔥Btw tour dates and locations will be released soon | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Some serious shit I need help on
Some serious shit I need help on | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Just a little infomercial on walking your dog 🐶 btw yes I know damn well I look busted duh 🙄 Follow ➡️… read more
Just a little infomercial on walking your dog 🐶 btw yes I know damn well I look busted duh 🙄 Follow ➡️ @bretmansvanity | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I'm really just another girl next door 😭🔥 top from: @joeysboutique
I'm really just another girl next door 😭🔥 top from: @joeysboutique | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I did the Spicy Ramen Challenge 🔥🌶 Full video on YouTube: BretmanRock ➡️ Links in my BIO
I did the Spicy Ramen Challenge 🔥🌶 Full video on YouTube: BretmanRock ➡️ Links in my BIO | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Please welcome Wut 🐹and Ewa 🐼to the world ğŸŒŽ they are both females and they are really cute leave some… read more
Please welcome Wut 🐹and Ewa 🐼to the world ğŸŒŽ they are both females and they are really cute leave some 🐼🐹 if you want more videos with WhutEwa !! (Yes I know the emojis are not guinea pigs ! ) | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I'm giving you 7 ✨transformation looks with just one simple blanket sis 💄✨🤴🏽 add me on snap for more… read more
I'm giving you 7 ✨transformation looks with just one simple blanket sis 💄✨🤴🏽 add me on snap for more @bretmanrock | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Bretman Rock 🤴🏽and Cleo 👶🏻Show (someone tell me what part this is I forgot) 🖤Today we are learning how… read more
Bretman Rock 🤴🏽and Cleo 👶🏻Show (someone tell me what part this is I forgot) 🖤Today we are learning how to read makeup labels 👄 💄 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Watch Full Video on my Channel 🌸 Links are in my BIO 🌹 leave video suggestions below! ⤵️ and I will like… read more
Watch Full Video on my Channel 🌸 Links are in my BIO 🌹 leave video suggestions below! ⤵️ and I will like them | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Try me again I swear ... 👏🏽👏🏽👏🏽 @bretmansvanity 🌹New YouTube video links in my BIO🌹
Try me again I swear ... 👏🏽👏🏽👏🏽 @bretmansvanity 🌹New YouTube video links in my BIO🌹 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Day Time Skin care routine is UP here are some snippetsğŸŒžâœ¨Full video on YouTube Links in my Bio💅🏽
Day Time Skin care routine is UP here are some snippetsğŸŒžâœ¨Full video on YouTube Links in my Bio💅🏽 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
How I cleared my skin ! 🌺 Most requested and long over due ! Part 1 of my 2 part skin care series is… read more
How I cleared my skin ! 🌺 Most requested and long over due ! Part 1 of my 2 part skin care series is up 🌸Links are in my Bio🌸 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
1000 post !! ✨ People Let me tell you bout my best BITCH ğŸŽ¶Her name is Ele (eh-leh) And I adopted her… read more
1000 post !! ✨ People Let me tell you bout my best BITCH ğŸŽ¶Her name is Ele (eh-leh) And I adopted her from @hawaiiislandhumanesociety ! 💕🌺 Before you shop for a dog please promise me that you will at least give the shelter a shot because they have many wonderful and amazing dogs and other animals 🐶 btw for those wondering she's a Pitbull Terrier mix | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Waiting for my daddy to return from war 🥀 click the link in my bio if you want to meet me 📸 @LukeFontana… read more
Waiting for my daddy to return from war 🥀 click the link in my bio if you want to meet me 📸 @LukeFontana 💕 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Help I'm in a hexagon 💕😜Serving Parisian Mime Realness💋 I have my Fierce and Fabulous panel today at… read more
Help I'm in a hexagon 💕😜Serving Parisian Mime Realness💋 I have my Fierce and Fabulous panel today at 2P on the Twitter Stage 🐦 me @jeffreestar, @mannymua733, @milesjai and @patrickstarrr will be slaying the stage 👠 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
It was so fun meeting all of you ! 😘❤️ all of you were so sweet and precious thanks for being extra with… read more
It was so fun meeting all of you ! 😘❤️ all of you were so sweet and precious thanks for being extra with ! I love you💋💕 and I'm sorry if I coughed at you she's a little sick 😷 I wanted to cry because I was so overwhelmed with all your beautiful faces and names (I'm crying now doe) 😜😩😭 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
MY FIRST EVER USA MEET AND GREET IS TODAY with @Vidcon! 😭 I'm so excited to meet you all! It's from 2:30P… read more
MY FIRST EVER USA MEET AND GREET IS TODAY with @Vidcon! 😭 I'm so excited to meet you all! It's from 2:30P - 4:30P at Hall E, Line 3. Don't be a fake bitch and not show 💩 #Vidcon2017 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
As you can see living alone means hyping up your vacuum cleaner.. 💨😘this is not an ad btw @tartecosmetics… read more
As you can see living alone means hyping up your vacuum cleaner.. 💨😘this is not an ad btw @tartecosmetics sent it to me 🍑🙈 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
How to wake up 💁🏽 I love this loop I feel like I stepped on every beat 🙈✨ and I guess @russ is cute too… read more
How to wake up 💁🏽 I love this loop I feel like I stepped on every beat 🙈✨ and I guess @russ is cute too 😜 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
So today I went to buy a Febreze 💨🙈 but this is the only picture I have with it 😭😭😭
So today I went to buy a Febreze 💨🙈 but this is the only picture I have with it 😭😭😭 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Hoera the explorer is HYPED to be going around the USA! 🇺🇸Don't worry, she'll bring her girl @bretmanrock… read more
Hoera the explorer is HYPED to be going around the USA! 🇺🇸Don't worry, she'll bring her girl @bretmanrock with her 😝 CLICK THE LINK IN MY BIO AND REQUEST YOUR CITY ☝🏽️ | © instagram.com/bretmanrock
Posted
HOERA THE EXPLORER IS LOOKING AT A TOUR! ğŸŒŽ CLICK THE LINK IN MY BIO and REQUEST YOUR CITY ☝🏽️ Hoera needs… read more
HOERA THE EXPLORER IS LOOKING AT A TOUR! ğŸŒŽ CLICK THE LINK IN MY BIO and REQUEST YOUR CITY ☝🏽️ Hoera needs to start mapping out where she going 💅🏽 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Hoera is back and badder than ever.. She is ready to conquer the world ğŸŒŽğŸŒ¸WHORA THE EXPLORA IS GETTING… read more
Hoera is back and badder than ever.. She is ready to conquer the world ğŸŒŽğŸŒ¸WHORA THE EXPLORA IS GETTING READY FOR A BIG TRIP ✈️. WHO WANTS TO SEE HER IN THEIR CITY 👅. ANNOUNCEMENT COMING AT 6:30P PST / 9:30P EST 💋 Tag your friends and tell them Hoera is back in this bitch 🙈✨ | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Caption says it all
Caption says it all | © instagram.com/bretmanrock
Posted
This is natural beauty Bitch.... makeup needs me, I don't need it
This is natural beauty Bitch.... makeup needs me, I don't need it | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Don't worry this is not an AD for that black peel off mask.. but anways I just wanna tell y'all real… read more
Don't worry this is not an AD for that black peel off mask.. but anways I just wanna tell y'all real quick that living alone is too much work... WORK that you don't even get paid for ugh 😂😂🤷🏽‍♀️ | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Real life Boujee filter for my collection with @MakeupPlusApp 😝 Today's the last day to enter to win… read more
Real life Boujee filter for my collection with @MakeupPlusApp 😝 Today's the last day to enter to win my Boujee Makeup Box 💄 Three people will win the prize which will include 5 items to help you recreate my Boujee filter. 😍To enter you need to… 👅Download Makeup Plus via the link in my bio💅🏽Share a photo of you wearing your favorite filter of MINE on IG using #SlayWithBretman💋 follow me @bretmanrock and @makeupplusappFull rules can be found here: officialrules.weebly.com #ad | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Be CLEAR WITH DRESS CODES 👏🏽 I'm graduating this Sunday and you are all invited teehee I'll be in Aloha… read more
Be CLEAR WITH DRESS CODES 👏🏽 I'm graduating this Sunday and you are all invited teehee I'll be in Aloha Stadium this Sunday graduation starts at 5Pm ğŸ‘¨â€ğŸŽ“ and Lei giving starts at 6:45Pm 🌸 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Your Lazy Eyed Queen is here 😳🙈 #lefteyeissteering #theotherisgrippingyourthigh
Your Lazy Eyed Queen is here 😳🙈 #lefteyeissteering #theotherisgrippingyourthigh | © instagram.com/bretmanrock
Posted
On my own 👽🏠🚚✨ thank you guys for all the support over the years ! 💕 could have done nothing without… read more
On my own 👽🏠🚚✨ thank you guys for all the support over the years ! 💕 could have done nothing without all your support 😘❤️! Let's tackle this part of my life together 💅🏽💋💄 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I did a @badgalriri Inspired Met Gala 💖look and I basically became Rihanna 💕✨ Tag a friend or tag @badgalriri… read more
I did a @badgalriri Inspired Met Gala 💖look and I basically became Rihanna 💕✨ Tag a friend or tag @badgalriri if you want! BTW if you want to watch me transform add me on snapchat ğŸ‘»âž¡ï¸ @bretmanrock | © instagram.com/bretmanrock
Posted
I fucking hate how weird I am.
I fucking hate how weird I am. | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Serious Post: I just wanted to give you guys some life advice because I know people always got some shit… read more
Serious Post: I just wanted to give you guys some life advice because I know people always got some shit to say to you and your life ✨😘❤️ I hope I helped and Tag a friend for a little motivation their way | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Go go powhoerangers! 💙❤️. I had such a blast at @rupaulsdragrace DragCon with my best friend @barbiegutz
Go go powhoerangers! 💙❤️. I had such a blast at @rupaulsdragrace DragCon with my best friend @barbiegutz | © instagram.com/bretmanrock
Posted
These bitches 👯🐶 are my sons 👨‍👩‍👦‍👦 but who's 🤷🏼‍♂️ their daddy? 🤔 I graduate ğŸ‘¨â€ğŸŽ“ with honors 📚✔️ I… read more
These bitches 👯🐶 are my sons 👨‍👩‍👦‍👦 but who's 🤷🏼‍♂️ their daddy? 🤔 I graduate ğŸ‘¨â€ğŸŽ“ with honors 📚✔️ I ball 🏀 Nate o' Connor 👱🏽 I did a freestyle 🗣 then I got a shoutout 🙇🏽‍♀️ from obamer 👨🏾 yes yes I am ill 😷🤧 I go in for the kill ⚰️💀 hoes is my sons 👦🏽👶🏼 birth control I am on the pill 💊🥃 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Just my fringes, having a conversation with the wind.. 🤷🏽‍♀️💣🔪
Just my fringes, having a conversation with the wind.. 🤷🏽‍♀️💣🔪 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
If you thought I was gonna go to prom with only one look...... you clearly don't know me 👑🌹✨
If you thought I was gonna go to prom with only one look...... you clearly don't know me 👑🌹✨ | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Bitch I'm so angry right now😩😂😡 I have one more month to go and I have had it with these fucking bitches… read more
Bitch I'm so angry right now😩😂😡 I have one more month to go and I have had it with these fucking bitches thinking it's okay to do this shit..y'all can go be a dumbass somewhere else ..don't do that shit with me | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Glowing and minding my own business are my favorite hobbies !✨💫 what are yours ?
Glowing and minding my own business are my favorite hobbies !✨💫 what are yours ? | © instagram.com/bretmanrock
Posted
When you're back in school but you're indenial that Coachella is over so you still dress like you're… read more
When you're back in school but you're indenial that Coachella is over so you still dress like you're going to Coachella 🌸😩: Outfit from @fashionnova | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Chella 2 🍁👑 froze my tittties off last night so I decided to cover up a bit and be modest, or whatevah… read more
Chella 2 🍁👑 froze my tittties off last night so I decided to cover up a bit and be modest, or whatevah 👌🏾🍂thanks @nyxcosmetics for taking me to another paradise 🌴 | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Chella 1 🌴✨ I really wouldn't mind being a headline next year
Chella 1 🌴✨ I really wouldn't mind being a headline next year | © instagram.com/bretmanrock
Posted
Happy Siblings day from Me🤴🏽 and @MaeLoveCleo
Happy Siblings day from Me🤴🏽 and @MaeLoveCleo | © instagram.com/bretmanrock